3 sposoby na leady ubezpieczeniowe. Czyli jak budować bazę klientów ubezpieczeniowych

Każdy agent ubezpieczeniowy który rozpoczyna swoją pracę (tutaj zobacz ile zarabia agent ubezpieczeniowy), a nawet agent który już ma doświadczenie, zastanawia się jak pozyskiwać leady ubezpieczeniowe.

Aby pozyskać sprzedaż, agent ubezpieczeniowy musi pozyskiwać leady – czyli kontakty do klientów ubezpieczeniowych.

3 sposoby na leady ubezpieczeniowe

Dzięki temu powiększa swoją bazę klientów ubezpieczeniowych.

Jak pozyskiwać leady ubezpieczeniowe

Najpierw przypomnijmy – co to jest lead ubezpieczeniowy.

Co to jest lead ubezpieczeniowy?

Lead ubezpieczeniowy jest to zbiór danych kontaktowych – imię, nazwisko, numer telefonu, adres email. Czasami są to też dane takie jak pesel, numer rejestracyjny samochodu.

Te dane podają klienci którzy chcą otrzymać ofertę ubezpieczeniową.

Leady na ubezpieczenia są generowane na różne sposoby. Dziś przedstawię Ci przykłady jak to robić:

  1. Własna strona www agenta ubezpieczeniowego
    Jeżeli posiadasz własną stronę internetową agenta ubezpieczeniowego i publikujesz tam regularnie treści które rozwiązują problem Twojej grupy docelowej – zaczniesz zdobywać wysokojakościowe leady.
  2. Kampania Google Ads (Google AdWords)
    Możesz samodzielnie uruchomić lub zlecić komuś uruchomienie kampanii Google Ads.
  3. Kampania na Facebooku
    Facebook posiada masę danych o swoich użytkownikach. Możesz uruchomić kampanię reklam na Facebooku, kierowaną na przykład do lekarzy w województwie Mazowieckim.

Więcej sposobów znajdziesz tutaj: leady ubezpieczeniowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.